תאורה למטבח – לא על האוכל לבדו!

תאורה למטבח כבר מזמן אינה פונקציונלית בלבד. עיצובי המטבח המודרניים כוללים אלמנטים כגון אי לישיבה, חצי אי או סגנון עתיק, כשאנו מגיעים לבחור גופי תאורה למטבח נתחשב בכל אלמנט ובכל צד במטבח שלנו. למעשה כיום תאורת מטבח היא חלק מאוד חשוב בעיצוב, אנו יודעים זאת ולכן סיכמנו עבורכם את הדברים הכי חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים גופי תאורה למטבח.

מה קורה כיום בעולם התאורה למטבח?

משפחות רבות בעידן הנורמלי מבלות לא מעט זמן בישיבה במטבח, הכנת ארוחות משפחות ואכילה, ולא רק זאת, פעמים רבות הילדים יושבים להכין שיעורים על שולחן המטבח, שיחות חשובות מתנהלות במטבח, למעשה ניתן לומר כי חדר המטבח הוא אחד החדרים היותר שוקקי חיים בבית.

ולכן עיצוב תאורה למטבח הוא חלק כל כך חשוב.

משום שהמטבח הפך להיות חלק כל-כך חשוב מחיי הבית קיימת חשיבות רבה לתאורה שנבחר להשתמש בה במטבח שלנו.

מהם הדברים הנפוצים ביותר והחשובים ביותר כשאנו מעוניינים לבחור גופי תאורה למטבח?

גוון האור, עוצמת האור, מיקוד האור ועיצוב גופי התאורה למטבח עצמם מבחינת צבעים, צורה, וחומרים מהם הם עשויים.

כשאתם מגיעים לדיל תאורה לבחור גופי תאורה למטבח אתם תמצאו מגוון גדול של גופי תאורה למטבח שלכם.

המטרה היא כי תבחרו גופי תאורה אשר ישתלבו מצד אחד בעיצוב, וייתנו את אפקט האור אותו אתם צריכים

למשל אור חזק יותר באזור הבישול והכנת המזון, או התקנת נורות לד במטבח אשר ימוקמו ממש מתחת למדפים.

בנוסף, היות והמטבח כבר אינו רק חלל לבישול והכנת מזון, תוכלו לשלב תאורת אווירה למטבח ולהעניק מראה משפחתי ונעים.

נקודות חשובות לפני שמתכננים את תאורת המטבח:

עיצוב הבית היא תקופה מרגשת ומהנה, המעבר על האפשרויות השונות, הלבטים, ההחלטות המשותפות, הכל כל-כך מרגש וחדש!

כשאנו מעוניינים לתכנן את תאורת המטבח ניקח בחשבון כי מומלץ להפריד בין מקורות האור השונים, כלומר נבחר גוף תאורה מטבח עיקרי, ועמו נשלב תאורת מטבח נוספת משנית.

תאורת המטבח העיקרית תשמש להאיר את כל חלל המטבח, המטרה היא להאיר את החלל באופן המיטבי ביותר, לצורך כך נשתמש בתאורה למטבח כגון גוף צמוד תקרה אשר גורמים לפיזור אור מרבי.

היות ואנו מבשלים, חותכים, קוצצים, מטגנים ועוד במטבח נדאג לכך שהאור יהיה חזק וטוב מספיק. ולצד גוף התאורה הראשי, נוסיף גופי תאורה ייעודים למטבח כגון פסי צבירה או ספוטים למטבח אשר יעניקו אור ממוקד, דבר זה חשוב לא רק בכדיי שנראה טוב יותר, אלא נגיע לאלמנט תאורה מאוד אהוב על ציבור הבשלנים, גם ביטחון וגם עיצוב!

מאתגר למציאות:

בחירת התאורה הנכונה למטבח אינה דבר קל כל כך, למעשה מדובר באחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם התאורה, מצד אחד אתם רוצים תאורה פונקציונלית למטבח שלכם, ומצד שני אתם לא רוצים (ובצדק) להתפשר על הנראות.

לכן אנו בדיל תאורה מביאים מבחר גדול של גופי תאורה למטבח על מנת שתוכלו לבחור את גופי התאורה המתאימים ביותר עבורכם.

תאורת מטבח עליה להיות לא עמוסה, לא מסנוורת, נעימה, מעוצבת, וכזו שתשקף את דרי הבית.

ואנו בדיל תאורה יודעים כי מגיע למטבח שלכם השקעה מדויקת וקפדנית וזו הסיבה שאנו דואגים להביא עבורכם את המגוון, השירות והאיכות אשר חרטנו על דגלנו.

המבחר שאתם רואים באתר מגיע מניסיוננו רב השנים, ועשרות יועצי התאורה המקצועיים שלנו ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים שכדאי שתחשבו עליהם טרם תבחרו גופי תאורה למטבח:

דרך נוספת להוסיף תאורה ייעודית למטבח היא להאיר את משטחי העבודה במטבח על-ידי שימוש בסרטי לד או למשל הוספת פרופיל לד אלומיניום צמודים או שקועים אותם ניתן להתקין מתחת לקלפה או אונות המטבח העליונות.

כמה שאלות לפני שתבחרו תאורה למטבח:

ראשית, האם המטבח סגור או פתוח?

במידה והמטבח פתוח וצמוד לסלון כדאי וניתן לבחור גופי תאורה אשר ידברו את אותה השפה העיצובית, אנו רוצים להגיע למראה הרמוני עם כלל הבית, בחירות בגופי תאורה התואמים למראה הכללי של הסלון ייצרו מראה גדול יותר, בהיר יותר ופתוח יותר, אך עדיין משפחתי.

שנית, גובה התקרה: כשאתם מעוניינים לבחור גופי תאורה למטבח עליכם לקחת בחשבון כי לרוב חדרי המטבח הינם עמוסים, בין אם במוצרי מזון, ארונות, כלים, בקבוקים, חפצי נוי ועוד.

לכן אם הקרה שלכם נמוכה אנו נמליץ על גופי תאורה צמודי תקרה למטבח שלכם.

תאורת מטבח מדויקת תעניק למטבח מראה פתוח ומאוורר.

אך במידה והעיצוב בו בחרתם למטבח שלכם מודרני יותר, למשל מטבח פתוח בעל אי, אנו ממליצים לשלב גופי תאורה תלויים ובעלי עיצוב עכשווי.

טיפ נוסף הוא למקם  את גוף התאורה המטבחי ממש מעל האי, אנו מבטיחים כי זה יצור מראה מעניין ומעוצב יותר.

כמובן שכעת בעידן המודרני ניתן למצוא את כל גופי התאורה למטבח באתר שלנו, להזמין ולהתחיל ליהנות מגופי התאורה המשתלמים והטובים ביותר.

היכנסו כעת לצפות במגוון גופי התאורה שלנו

גופי תאורה למטבח לד, גופי תאורה למטבח תלויים, גופי תאורה למטבח, צמודי תקרה, גופי תאורה למטבח וינטג' ועוד