שנים האחרונות מהוות שנות מודעות לנזקים אשר האדם גרם לסביבה ולכדור הארץ עקב ההתחממות הגלובלית.

שריפות, בצורות, שפונות ועוד פוקדים את העולם ובכך מאשרים את מה שהמומחים הזהירו מפניו כל העת: אם לא נתעורר יהיה מאוחר מידי.

חלק מהמודעות לסביבה הביאה לעולם עיצוב הבית את אחד הטרנדים החמים והחשובים והם תאורה סולארית.

למעשה אנרגיה מתחדשת הנטענת מהשמש, היא תאורה סולארית, מציעה לנו פתרונות רבים ומאפשרים גם לנו לתרום לאיכות הסביבה.

אנרגיה סולרית מהווה מקור אנרגיה יעיל, חסכוני וחשוב. פאנלים סולארים אוספים את כולם מהשמש ויוצרים מקור אנרגיה להאיר אזורים שלמים.

גופי תאורה סולארים מספקים ומאחסנים אנרגיה בכוחות עצמם וחוסכים לכם מחשבון החשמל.

תאורה סולארית משמשת בעיקר כאביזר קישוט למשל: עששיות או דוקרני גינה, ניתן להשתמש באלו לסימון שביל החצר או לייצור אווירה נעימה בגינה.

אך לא רק קישוט

קיימים כיום פתרונות תאורה סולארים כמקורות אור עוצמתיים אשר לא מצריכים מכם ליצור נקודות חשמל

כגון פרוג'קטורים אשר מגיעים בהספק גבוה וכוללים שלט רחוק המאפשר הפעלה ועימם ניתן להאיר חללים גדולים כמו חצרות, מרפסות ועוד.

סוגי תאורה סולארית

ישנם שלושה סוגי תאורה סולארית מרכזיים בשוק כיום:

תאורה סולארית דקורטיבית – מדובר בגופי תאורה אשר מורכבים לרוב על מבנה או עמוד, גופי תאורה אלו מאפשרים משחק רב בעיצוב בין אם נבחר מנורות שולחן ובין אם נבחר תאורת חצר אשר תקשט את אזור הצמחייה שלנו.

גופי תאורה סינגלים – גופי תאורה סולארים אלו אינם זקוקים למקור תמיכה כגון עמוד או מבנה כלשהו וניתן להציבם בכל מקום בגינתכם או במרפסת שלכם, לרוב נבחין בהם משמשים כגופי תאורה המאירים שבילים.

נוכל למצוא בקטגוריה זו ספוטים סולארים למשל, דוקרנים סולרים ועוד.

גופי תאורה סולארים עיליים – בקטגוריה זו נמצא לרוב את הפרוג'קטורים הסולארים, פנסים עוצמתיים סולרים ועוד, גופי תאורה סולארית אלו מאירים חלק גדול מהחצר.

בשל המהפכה הסולארית כיום תוכלו לרכוש גופי תאורה סולארים אשר לא מצריכים עלויות התקנה, גופי תאורה מובנים אשר מתלבשים ישירות על האזור בו אתם רוצים להאיר.

מכיוון שהתאורה הסולארית פועלת במהלך שעות החשיכה ומבוססת על ייצור האנרגיה שנקלט על ידי הפאנלים הסולרים במהלך שעות האור הם יאירו את גינתכם ללא שימוש ברשת החשמל, וכמובן בל נשכח את היתרון הנוסף והחשוב ביותר:

יתרון בטיחותי

גופי התאורה הסולרית הם לרוב בעלי מתח נמוך בהרבה כך שלא רק תעזרו בשמירה על כדור הארץ אלא גם על ביטחונכם וביטחון משפחתכם.

צפו כעת בקטגוריית גופי תאורה סולארים והזמינו.