תאורה לבית- מפונקציונליות להכרח עיצובי.

תאורת בית כבר מזמן אינה אך ורק דבר שחייבים "פשוט כדיי לראות", כיום תאורה מעוצבת הכוללת גופי תאורה שונים, מחומרים שונים, סגנונות שונים, צבעים ואף צורות היא חלק מלב ליבו של הבית שלנו.

כל חדר מאופיין בצרכים שונים וישנה תאורה ייעודית עבורו, ובגלל המגוון העצום והזמינות הגבוהה של מוצרי תאורה שונים אנו יכולים להשיג תוצאות מרהיבות לחללים שבבית.

כמובן שיש להבדיל בין תאורת אווירה לתאורה שעודנה פונקציונלית ברובה, לדוגמה: תאורת אווירה מתאפיינת באלמנטים עיצוביים רבים יותר, ברכות, באור חם והיא מצוינת עבור חדר המשפחה, חדר השינה וחדרי הילדים, וזאת משום שהיא יוצרת אווירה אינטימית ומשפחתית.

בחדרים בהם ישנה תאורת אווירה נוכל לשלב מנורות עמידה, מנורות רצפה ומנורות שולחן יחד עם גופי תאורה תלויים לדוגמת שנדלירים מעוצבים ומרהיבים.

לעומת זאת, תאורה פונקציונלית מטרתה להעניק לנו את היכולת לראות באופן הטוב ביותר, היא תתאפיין בצבע לבן והיא מתאימה לחדרים כמו חדרי העבודה או המטבח, והיא תסייע בהגעה לדיוק מרבי מבלי לגרום לעיניים שלנו להתעייף, בנוסף בחירת תאורה נכונה תעזור לנו אף להתרכז.

נוכל להשתמש לצורך כך במנורות שולחן מלד עם אור בצבע לבן, בספוטים, פסי צבירה ועוד.

כמובן שכל אדם אוהב ומתחבר לסגנון שונה, נוכל לראות תאורת פנים המשתלבת עם יתר העיצוב, או כזו המושכת תשומת לב והופכת להיות פריט עיצובי לכל דבר ועניין, באמצעות שילוב של גופי תאורה מעוצבים נוכל להעניק לכל חדר וחדר את האופי המיוחד שלו ולזכך ממנו את הטוב ביותר.

דמו בנפשכם כי בסלונכם פריטי אומנות ייחודיים אך בגלל תאורה לוקה לא ניתן לראות כל פרט ופרט בהם, או מצב בו אתם חותכים ירקות לסלט במטבח והאור אינו בהיר וברור מספיק – זה יכול להיגמר בבכי!

תאורה יכולה להכתיב את הטון של החדרים שלנו, לשנות בתכלית את נראותם ולגרום לנו להתאהב בחללים שלנו בכל פעם מחדש, וגופי תאורה נכונים הם דבר קריטי במקרים רבים.

הטרנדים האחרונים בתאורה:

סגנון עיצוב מודרני

מנורות מעצבים קיימות במגוון צורות, ניתן למצוא גופי תאורה מעוצבים בשלל דגמים וכאלו העשויים מחומרים שונים וידידותיים יותר לסביבה מבעבר,

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון גופי התאורה בסגנונות השונים, בין אם מדובר בסגנון מודרני וחדשני או עתיק או אפילו "בין לבין"

לכל סגנון יש לנו באתר דיל תאורה הצעה עבורכם, כל שנותר לכם הוא לבחור.

שנבחר יחד מנורות המעצבים שלכם ברשת?

הבה נצא יחדיו למסע העיצובי ונבחר ממגוון גופי התאורה שלנו:  נברשות, גופי תאורה מעוצבים, מנורות שולחן, ספוטים, גופי תאורה שקועים ועוד.

זכרו לשלב צבעים וחומרים שונים להשגת מראה מודרני.

תמיד שלבו חומרים קלאסיים, עיצובים פונקציונאליים תוך כדיי

חישבו על הסביבה כשאתם בוחרים נורות.

אנו ממליצים כי תקראו את המאמרים השונים באתר טרם תבחרו גופי תאורה עבור החדרים שלכם.