שירות ייעוץ תאורה לאדריכלים/ות ולמעצבי/ות פנים

שירות ייעוץ תאורה לאדריכלים/ות ולמעצבי/ות פנים

אדריכלים/ות או מעצבי/ות פנים? מהיום נוח וקל יותר לפנות לדיל תאורה כדי לקבל מידע על גופי תאורה שאתם מתכננים במיוחד עבור הלקוחות שלכם. בקצרה, אנחנו מפעילים שירות וואטסאפ בו תוכלו לקבל תשובות מהירות כולל תמונות במספר: 0523272045.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

שירות בעניין גופי תאורה

אנחנו בדיל תאורה מאמינים שתאורה טובה מתחילה מהתאמה מושלמת לצרכים. לכן בסניפים שלנו ובחנות הדיגיטלית תוכלו למצוא מגוון גופי תאורה העונים לכל צורך פרקטי או פנטזיה עיצובית. התאורה שלנו מתאימה לכל תקציב, בין אם מדובר על גוף תאורה אחד או על עיצוב תאורה של כלל הבית.

בדיל תאורה אנחנו עובדים לא רק עם הלקוחות הצרכנים, אלא גם הלקוחות שהם בעלי/ות מקצוע כדוגמת אדריכלים/ות וגם מעצבי/ות פנים.

אנחנו מעניקים שירות לקוחות ומכירות לכלל הלקוחות שלנו, גם לקוחות הקצה וגם לקוחות הביניים. אבל כעת אפשר גם לקבל שירות מותאם לאלו שעוסקים בכך.

שירות לאנשי/נשות מקצוע

כדי לשפר את השירות לאנשי/נשות המקצוע, החלטנו להפעיל גם מוקד וואטסאפ בו תוכלו לקבל מידע נוסף בהתם לצרכים שלכם. תוכלו להתייעץ לגבי איזה גוף תאורה יכול להתאים, לקבל מידע אילו גופי תאורה מתאימים יש אצלנו, לשלוח תמונה או לקבל צילום של גוף התאורה שאתם רוצים ואפילו להתקדם לקראת הצעת מחיר כוללת.

מיותר לציין ששירות כזה עוזר לכם בייעול העבודה מול הלקוח, תוכלו לבצע הזמנה עבור הלקוח, כאשר יש לכם תשובות, כך שתהליך הרכישה יהיה קל יותר וכמובן חסכוני בזמן שלכם.

את ההזמנה תוכלו לבצע דרך הסניפים המקומיים שלנו כרגיל או דרך אתר האינטרנט. בהזמנה דרך החנויות, השירות בוואטסאפ יסייע לכם לוודא שהמוצרים אכן נמצאים במלאי ועומדים לשירותכם להזמנה ולקבלה מיידית. בהזמנה דרך החנות הדיגיטלית, תוכלו לקבל את המשלוח עד לבית שלכם או של הלקוח או דרך איסוף בסניף.

אז איך מתחילים?

פשוט מאוד, שמרו את מספר הטלפון 0523272045 באנשי הקשר אצלכם בטלפון ושלחו לנו את ההודעה או הפרטים שמעניינים אתכם.