קניית תאורה באינטרנט

קניית תאורה באינטרנט - איך לקנות גופי תאורה אונליין?

העידן הטכנולוגי כיום מאפשר לנו לבצע מגוון פעולות וגם קניות באינטרנט, במיוחד כאשר מדובר על רכישת גופי תאורה ומנורות און ליין. קניית תאורה לבית, לגינה או לעסק לא צריכה להיות מסובכת.

כך תוכלו לקנות אונליין וכל מה שאתם צריכים לדעת.

רכישת תאורה באינטרנט

כאשר אנחנו רוצים לקנות פתרונות ומוצרי תאורה לבית, לגינה או לעסק, בדרך כלל משתמשים במנועי חיפוש באינטרנט כדי לקבל מידע נוסף. מידע שאנחנו עשויים לחפש הוא כמו למשל סוגים של גופי תאורה, מחיריהם, רעיונות לעיצוב הבית עם תאורה ועוד.

רובנו, מעדיפים לחפש חנות תאורה מקומית כדי בגלל הסיבה העיקרית אשר משותפת לכל המוצרים המוחשיים והיא לראות את המוצר מקרוב, כדי להרגיש אותו יותר מקרוב ולהבין האם הוא מתאים לנו.

בשנים האחרונות במיוחד חל גידול משמעותי ברצונות הצרכנים וכיום אנחנו קונים יותר אונליין (באינטרנט) על פני הגעה למיקום של חנות פיזית או סניף מקומי.

טכנולוגיות רבות מאפשרות לנו לראות את המוצר יותר מקרוב. למשל, אצלנו באתר האינטרנט תוכלו למצוא תמונות גופי תאורה באיכות גבוהה, אפשרות לתקריב כדי לראות בצורה מדוייקת יותר, תמונות הדמייה איך גוף התאורה נראה, מפרט נתוני המוצר ולעיתים אף סרטונים להמחשה - כל אלו עוזרים לנו לקבל החלטת רכישה נכונה יותר באינטרנט.

איך לקנות גופי תאורה אונליין?

כשאתם ניגשים לקנות גוף תאורה, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת:

חנות התאורה של האתר

אולי זה מיותר לציין זאת, אבל החנות המפעילה והבעלים של האתר משפיעה מאוד על ההחלטה שלנו האם לקנות או לא. 

מומלץ לוודא שאתם רוכשים מוצרים מחברה אמינה ושהיא מומחית למכירת פתרונות תאורה. דיל תאורה בעלת ניסיון רב שנים בשיווק ומכירה של גופי תאורה.

יועץ תאורה או נציג מכירות

לעיתים אנחנו צריכים סיוע או עזרה דרך נציג אנושי כמו יועץ תאורה או נציג מכירות, אשר יכול לסייע לנו ולעזור לנו לקבל החלטת רכישה נכונה יותר.

מומלץ מאוד לוודא שיש לכם אפשרות ליצור קשר עם יועץ תאורה או נציג רשמי של החברה אצלה אתם רוכשים את מוצרי התאורה שלכם. לעיתים דרך צ'אט או וואטסאפ.

תמונות ומדיה

תמונה שווה אלף מילים וזה באמת נכון. התמונה היא אולי הפקטור החשוב שבלעדיו לא נוכל לקנות אף התאורה. מדיה נוספת יכולה להיות סרטונים, תמונות הדמיה/אווירה, תקריב ועוד.

מומלץ לוודא שהתמונות בעמוד המוצר באיכות גבוהה כדי שתוכלו להיות בטוחים שזה בדיוק גוף התאורה שתרצו לקנות.

תיאור ומפרט

כדי להבטיח שאתם רוכשים את גוף התאורה שרציתם, כדאי מאוד לבדוק את מפרט המוצר. בדרך כלל שם תוכלו לקבל מידע על גוון האור של התאורה (אור חם, אור לבן וכד'), סוגי נורות (לד, הלוגן, פחם וכד') וגדליהם, מידות גוף התאורה, קיום אטימות לאבק ולמים, והחומרים מהם הוא עשוי.

בעת קניית תאורה באינטרנט, וודאו כי יש לכם את כל המידע הזה במפרט המוצר או בחלק של התיאור.

מחיר ועלויות נוספות

מחיר גוף התאורה משתנה מאחד לאחר ויש פרמטרים רבים שמשפיעים על כך. גוף תאורה לא חייב להיות יקר, אבל מצד שני גוף תאורה זול מדי בצורה משמעותית צריך להדליק נורה אדומה [גם זה גוף תאורה :)].

בעת קנייה של גופי תאורה באינטרנט, וודאו מה המחיר המלא של המוצר, האם הוא כולל נורות (גם הן עולות כסף) ומהי עלות המשלוח אם קיימת.

מבחר גופי תאורה

לכל אחד מאיתנו יש טעם משלו ויש גם קו עיצובי של הבית שנרצה להמשיך אותו גם עם גוף התאורה. מבחר ומגוון גדול של גופי תאורה עוזר לנו למצוא את מה שמתאים בשבילנו.

צריך לזכור גם כי יש הרבה סוגים של גופי תאורה כמו צמודי תקרהמנורות תלייהמנורות קירמנורות עמידה, ספוטים, תאורה לגינה ואחרים. חלקם הם גופי תאורה פונקציונלית (תאורה עיקרית) וחלקם תאורת אווירה (משלימה). 

כשאתם עושים קניות של גופי תאורה באינטרנט, וודאו כי באתר האינטרנט יש מבחר גדול של גופי תאורה לפי סוג ודגם רצוי.

משלוח והגעה

כדאי מאוד לדעת מתי תקבלו את המוצר שרכשתם ובאיזה אופן הוא יגיע אליכם. כמובן האם יש עלויות נוספות כמו שילוח, הובלה ועוד.

בעת קנייה באינטרנט, וודאו איך תוכלו לקבל את המוצרים שלכם ומתי הם יגיעו אליכם.

סניפים מקומיים

גם לסניפים מקומיים יש חשיבות מסויימת בעת רכישה באינטרנט. אנחנו יכולים לגשת לסניף הקרוב אלינו כדי לראות את המוצר בצורה מוחשית ואף לבצע את הרכישה שם.

בנוסף, אנחנו יכולים לקנות אונליין ולבקש כי המוצרים יגיעו אל הסניף לצורך איסוף מקומי.

רשת דיל תאורה בעלת מספר סניפים ברחבי הארץ אליהם תוכלו לגשת כדי למצוא את גוף התאורה המועדף עליכם.

אחריות על המוצרים

חברה מקצועית תבטיח לכם אחריות על המוצרים שאתם רוכשים, במיוחד באינטרנט. אחריות היא לא הכוונה באיזה איכות המוצר הגיע אליכם, אלא עד כמה מובטח טיפול וסיוע כאשר יש אי תקינות בגוף התאורה בעת השימוש.

וודאו כי תוכלו לקבל אחריות על גוף התאורה שרכשתם. דיל תאורה מספקת לכם אחריות לשנה שלמה על המוצרים הנרכשו על ידכם.

איפה מתחילים לקנות תאורה אונליין?

היכנסו לעמוד הראשי של אתר דיל תאורה, כדי לחפש, למצוא ולקנות גופי תאורת פנים או תאורת חוץ, בדיוק כמו שאתם רוצים.