מבצעי תאורה - איך למצוא מבצעים על גופי תאורה ומאווררי תקרה?

מבצעי תאורה - איך למצוא מבצעים על גופי תאורה ומאווררי תקרה?

רוצים לקנות גופי תאורה במבצע? אפשר למצוא בקלות מבצעי תאורה על מנורות ומאווררי תקרה בסניפים ובאתר האונליין.

מהם מבצעי תאורה

מבצעי התאורה שלנו הם מבצעים המתקיימים מפעם לפעם על גופי תאורה, על מנורות וגופים שונים. אלו יכולים להיות גופי תאורה חדשים שייובאו על ידינו לארץ וכעת במחיר מיוחד או אחרים שנקבעה עבורה הטבה והנחה אחרת.

המבצעים יכולים להיות גם מכירות חיסול, עבור גופי תאורה שהם עודפים ונותרו במלאי פריטים בודדים בלבד. באופן טבעי אנחנו מרעננים את המלאי עם קולקציות חדשות ואת העיצובים כל הזמן ולעיתים נותרים פריטים מהקולקציות הקודמות.

בנוסף, לעיתים יש לנו גם מכירות עמוקות יותר במועדים שונים במהלך השנה. מבצעים אלו לעיתים חלים על כל האתר (לרוב, ללא כפל מבצעים) והם כדאיים ומשתלמים במיוחד.

למה כדאי?

למצוא מבצעי תאורה ולקנות את המנורות במחיר מיוחד משתלם יותר כלכלית. במקום לשלם מחיר מלא, אנחנו מציעים לכם הנחות והטבות נוספות על אותם גופי תאורה.

בשונה ממה שהצרכן יכול לתהות לעצמו, גופי תאורה במבצע הם לא בלאי או גופים פחות טובים. אלא נהפוך הוא, אנחנו מייבאים ומוכרים מוצרים איכותיים בלבד ולכן קונים גם מוצר איכותי וגם במחיר מיוחד.

איך למצוא מבצעי תאורה?

פשוט מאוד, יש לנו עמוד ייעודי באתר בו תוכלו למצוא מבצעים על גופי התאורה (המנורות) ועל מאווררי התקרה. אלו מבצעים אשר מתרעננים על גופים כאלו ואחרים. תוכלו גם לראות את המחיר המקורי ואת מחיר המבצע באתר.

בנוסף, יש לנו גם עמוד מבצעי אאוטלט, ששם תמצאו גם מחירים מיוחדים על גופי תאורה שנותרו לנו עם מלאי קטן.

בתקופות וימים של מבצעי מכירות מיוחדים, אנחנו מציגים הודעה גם בעמוד הראשי וגם באזור ההודעות וההתראות כדי שתוכלו להתעדכן.

אגב, בזו ההזדמנות, הצטרפו לעמודים ברשתות החברתיות שלנו כדי להתעדכן גם בעדכונים וגם במבצעים המהממים שלנו. הקישורים לעמודי הסושיאל נמצאים בחלק התחתון באתר, בהמשך עמוד זה.