ייעוץ תאורה - כך תוכלו לתכנן נכון יותר עם יועץ תאורה מקצועי

ייעוץ תאורה - כך תוכלו לתכנן נכון יותר עם יועץ תאורה מקצועי

התאורה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת תכנון ועיצוב פנים וחוץ ויש חשיבות רבה לתת לה את תשומת הלב הנדרשת. מעצבי פנים יודעים שהתאורה היא חשובה לא פחות מאשר שאר האלמנטים.

כשאתם בוחרים תאורה לבית או לעסק, כדאי מאוד להתייעץ עם יועץ תאורה מומחה שיוכל לעזור לכם.

מה זה ייעוץ תאורה?

ייעוץ תאורה הוא תהליך מלא של הכוונה, ליווי ותכנון נכון של תאורה לבית או לעסק שלכם. התאורה היא אחד המרכיבים החשובים בעיצוב פנים וגם בעיצוב חוץ.

התאורה משפיעה על האווירה השוררת בבית או במשרד, היא יוצרת תחושות והרגשות אצלנו, היא עוזרת לחלק לנכון את האזורים החללים בבית והיא גם מהווה מצד אחד פריט עיצובי ומצד שני תפקיד פונקציונאלי.

כל אלו גורמים לכך שאנחנו צריכים לדעת בדיוק איפה, כמה, איך ואילו סוגים של גופי תאורה אנחנו צריכים להתאים כחלק מעיצוב הפנים או עיצוב החוץ שלנו.

יועץ תאורה הוא בעל המקצוע, המומחה והמקצוען שיכול לתת לכם מענה ולעזור לכם לתכנן ולהתאים בצורה נכונה את כל מוצרי התאורה בבית.

החשיבות של ייעוץ ותכנון תאורה

בעבר, תאורה מלאכותית בבית הייתה משמשת בתור תפקיד להארה של הבית, הגינה או העסק, בנוסף לתאורה הטבעית המגיעה דרך השמש.

כיום לתאורה יש תפקידים נוספים, שעליהם כבר נדבר, בין היתר מהסיבה שהצרכים והרצונות שלנו השתנו, לנוכח השינויים המתחוללים בסביבה המשפיעה עלינו.

הארה מותאמת אישית

אחד התפקידים של התאורה היא גם הארה מותאמת אישית. לעיתים אנחנו צריכים להתאים את הגוונים, את הסוגים ואת כמות גופי התאורה בבית כדי להאיר את האזור בצורה מותאמת אישית.

בחדר למשל, תרצו תאורה עם עמעם המאפשרת שינוי עוצמת התאורה וגוון התאורה, התואמים למטרה בה אתם משתמשים בחדר. תאורה חזקה כאשר אתם עובדים או לומדים, ותאורה חלשה כאשר אתם נחים או מבלים.

פריט עיצוב הבית

התאורה היא גם פריט לעיצוב הבית. אם אתם בוחרים את הרהיטים שלכם, את הצבע של הקירות, את סוגי מוצרי החשמל, הדלתות ואת סוג המטבח שלכם - אז גם תאורה צריך לבחור בצורה מתאימה.

בבתים עם עיצוב מודרני ועכשווי, תרצו להתאים גם את התאורה בצורה כזו. בעיצוב עתיק ונוסטלגי, תרצו להשתמש בגופי תאורה הולמים.

יצירת אווירה

התאורה משפיעה מאוד על האווירה בבית, בעסק או אפילו בגינה שלכם. היא משפיעה על מצב הרוח, יכולה לפוגג את העייפות או לגרום לכם למצב של שלווה ורגיעה.

אלא גם שההרמוניה בינה לבין החלל והפריטים האחרים, משפיעים על איך אנחנו מרגישים ומסתכלים על הדברים.

תכנון חללים

גם במצב בו הסלון והמטבח שלכם פתוחים ללא קיר הפרדה, צריך ורצוי ליצור הפרדת חללים. התאורה היא כאן שעוזרת לכם להשיג את המטרה הזו.

אתם תרצו להציג במטבח תאורה חזקה שמטרתה להאיר לכם את אזור העבודה ובסלון תאורה חלשה יותר ונעימה כדי לאחר את האורחים בבית.

מיקום הוספת גוף התאורה וסוגם עוזרים לכם לבצע את ההפרדה הנכונה. אלא שגם שימוש במנורות תלייה גדולות סוגרות את החלל ובמנורות צמודות תקרה פותחות את החלל.

התפקיד של יועץ תאורה

יועץ תאורה הוא מומחה, מקצוען שיודע להבין את הצרכים של הלקוח, הרוכש את מוצרי התאורה לפנים או לחוץ.

בהתאם לסוג עיצוב הפנים או עיצוב החוץ, הוא עוזר להתאים בצורה נכונה את גופי התאורה השונים לבית, את הסוגים שלהם, את המיקומים שלהם, את סגנונות העיצוב שלהם ואפילו את כמותם.

יועץ תאורה יכול גם לעזור, לתת טיפים ולהמליץ על נושאים נוספים שייתכן ולא הייתם יודעים או מכירים אותם.

לדוגמה, אם החלון ממוקם באזור אשר מקבל הרבה תאורה טבעית, והמטרה היא לנצל נכון את התאורה לאותו חלל, אז יועץ התאורה יכול להמליץ נכון יותר איזו תאורה תתאים לשם.

ייעוץ תאורה אצל דיל תאורה

אם אתם מתכננים לרכוש גופי תאורת פנים או תאורת חוץ, אתם רוצים להתאים לעיצוב החדש של הבית או הגינה או שאתם צריכים עזרה וסיוע - מומחי התאורה של דיל תאורה נמצאים כאן לשירותכם.

אלינו פונים גם אנשים פרטיים, גם מעצבי פנים וחוץ, גם בעלי עסקים וגם בעלי מקצוע בתחום - כדי לקבל ייעוץ ותכנון נכון של תאורה.

היועצים שלנו זמינים דרך אחד הסניפים שלנו ברחבי הארץ או גם דרך יועצי התאורה דרך אתר האינטרנט.

הגיעו אלינו לסניפים כבר היום, או פנו אלינו דרך אתר האינטרנט, וואטסאפ, פייסבוק או הטלפון.